Фріланс та тайм менеджмент

5 кращих порад по тайм-менеджменту для фрілансерів

Ви знаєте вислів «час – гроші»? Пропрацювавши якийсь час фрілансером, ви зрозумієте це краще, ніж будь-який інший працівник.
Ви можете навіть почати думати про свої витрати з точки зору того, скільки роботи вам потрібно було зробити, щоб отримати готівку. Подивіться на рахунок, і ваш мозок автоматично переведе загальну суму в кількість годин, які ви пропрацювали, щоб оплатити залишок.
З цієї причини для фрілансерів дуже важливий тайм-менеджмент. Витратьте даремно свій дорогоцінний робочий час, і ви можете викинути гроші прямо у вікно. Якщо ви тільки починаєте займатися фрілансом і вам потрібно нагадування про те, як зробити свій робочий день продуктивним, ці 5 порад з управління часом допоможуть вам.

1. Складіть розклад


У фрілансерів частогнучкий графік. Одна з найпоширеніших помилок нових фрілансерів – скористатися цією гнучкістю і використовувати її як привід для відкладання справи на потім. Кращий спосіб не заганяти себе в кут з точки зору часу та встановити розклад і дотримуватися його.
Маленький секрет фрілансу полягає в тому, що у більшості випадків це робота з 9 до 5, або з 10 до 6, або з 8 до 4. Яким би не був ваш графік, ви, швидше за все, будете працювати вдень, коли ваші клієнти знаходяться в офісі. Якщо вас немає поруч, щоб відповісти на дзвінок, коли вони телефонують, ви можете опинитися поза роботою або перестанете виконувати наступне завдання.
Але, навіть якщо ви працюєте над проектом і можете встановлювати свої власні годинник, в ваших інтересах зробити їх регулярними.

фріланс

2. Візьміть вихідні. Фріланс – це не 24/7

Знаходити час для себе – це не тільки розваги та ігри; це важлива частина балансу між роботою та особистим життям. Щоб по-справжньому продуктивно працювати, вам потрібен час, щоб відпочити і зарядитися енергією.
Будь-яка робота і відсутність розваг означає зниження творчих здібностей, підвищений стрес і навіть когнітивні порушення. (До того ж це просто нецікаво. Працюй, щоб жити, не живи, щоб працювати, і все таке.)
Коли вимальовуються крайні терміни, вам доведеться витратити додаткові години, щоб все було зроблено. Переконайтеся, що в добі досить годин, вибираючи регулярні перерви. Ви також повинні регулярно виділяти собі день або два без роботи – і брати відпустку, навіть якщо це означає планування заздалегідь і ставитись обережно з фінансами.

3. Запишіть це

Чи відчуваєте ви, що крутите колеса і мало що робите? Спробуйте вести щоденник часу. Протягом певного періоду часу, скажімо, дня або тижня, записуйте все, що ви робите, і коли ви це робите. (Думайте про це як про щоденник харчування, але із зазначенням часу роботи замість калорій і харчування.)
Після закінчення відведеного часу має стати ясно, витрачаєте ви час на соціальні мережі або просто не виставляєте рахунок за час, витрачений на проект. У будь-якому випадку, ви можете адаптуватися відповідним чином.

4. Пам’ятайте, що ви відповідаєте за свій час


фріланс

Зворотною стороною супер продуктивного і надійного фрілансера в світі, де більшість людей, відверто кажучи, не дотримуються, є те, що клієнти починають покладатися на вас. Що статеться з цим? Абсолютно нічого, якщо ви пам’ятаєте, що ви не співробітник, і вони, в буквальному сенсі, не ваш начальник.
Як фрілансер, ви зобов’язані робити те, що ви збираєтеся робити, в міру своїх можливостей, щоб допомогти вашому клієнтові досягти своїх цілей. Ви робите це в обмін на гроші. Неважливо, наскільки вам подобається робота або клієнт, не забувайте про це важливий факт. Ви повинні бути вірні собі і своєму бізнесу. Всі інші рішення про те, яких клієнтів брати і утримувати, повинні виходити з цього.

Чи означає це, що ви не можете допомогти клієнту в екстреній ситуації? Якраз навпаки. Завжди корисно задовольняти запити клієнтів, коли це можливо. Це будує відносини і вселяє довіру і впевненість. До того ж це просто гідне заняття. Але якщо в якийсь момент ви починаєте відчувати, що ваш клієнт увійшов в звичку говорити, а не просити вас робити більше роботи, почніть обережно встановлювати межі якомога швидше. Це нікому не допоможе, якщо ви обоє заплутаєтеся в тому, як все працює.

5. Скажи ні

Нарешті, найважливіший навик, яким володіє кожен працюючий, незалежно від того, чи працює він в компанії або на себе, – це вміння проводити кордон. Не бійтеся відмовлятися від роботи, на яку у вас немає часу, протидіяти додатковій роботі, яка вас не цікавить або не додаватиме в ваше портфоліо, або домовляйтеся про додатковий час або гроші, якщо вам потрібно, хочете, і заслужили це.
Одне з найбільших переваг способу життя фрілансера полягає в тому, що ніхто не може вказувати вам, що робити – принаймні, так, як менеджер може сказати співробітникові. Не витрачайте даремно час, забуваючи, що ви самі собі бос.