Все більшої популярності набувають офісні приміщення Open Space. Вони забезпечують ідеальне середовище для дискусій, підвищують продуктивність, а також сприяють налагодженню відносин між учасниками (нетворкінг, як стверджують багато компаній, відкриває нові можливості для бізнесу).
Нетворкінг в Open Space
Перші офіси відкритого типу були спроектовані в США. Робочі столи розміщувалися поруч у великому приміщенні, щоб співробітники могли близько розташовуватися один до одного. Це сприяло прискоренню виконання завдань, а також підвищенню ефективності (колеги могли швидко передавати один одному документи, обмінюватися інформацією, різними ідеями).
Простір спеціально розроблений для того, щоб спонукати людей до співпраці і ефективному спілкуванню. Вони відмінно підходять для ділових зустрічей, творчості, обговорення проектів. Тут знайомляться з новими людьми, будують довгострокові відносини, організовують подальші зустрічі, щоб обговорити цікаві ідеї і програми реалізації завдань.Приміщення затребувані завдяки безлічі переваг:
2. Економія коштів. Фірми, які хочуть знизити витрати на ведення бізнесу, вибирають такі типи офісних приміщень.
3. Простота побудови відносин між участниками. Open Space – ефективний спосіб обмінюватися інформацією, досвідом, ідеями.
Інші переваги:
- простота організації роботи;
- покращене спілкування між співробітниками;
- оптимальне використання доступного простору;
- тиха обстановка;
- приємна атмосфера.
Чому нетворкінг такий важливий?
Завдяки співпраці, власники розширюють свій кругозір, знаходять рішення проблем, розвивають свої навички, залишаються в курсі останніх тенденцій, отримують доступ до необхідних ресурсів, що допомагають розвивати бізнес.
Експерти стверджують, що офіси Open Space – ідеальне рішення для екстравертів, які черпають енергію від спілкування з іншими людьми.Дослідження показали наступні результати:
77% учасників коворкінгу продовжують спілкуватися з новими колегами після роботи.
27% заявили, що неодноразово спілкувалися практично з усіма учасниками в робочому просторі.
15% учасників стверджують, що ніколи не зустрічалися з іншими співробітниками поза роботою.