Щасливий співробітник – продуктивний працівник

Кожен роботодавець хоче бачити своїх співробітників продуктивними і щасливими. В якості заохочення ви даєте премію, тривалу відпустку, не затримуєте їх на роботі. Але чи не думали ви, що це не робить їх щасливими. Якщо у вас більше немає способів заохочення, то ви втрачаєте дуже важливу деталь – визнання заслуги, іншими словами похвала. Кожна людина бажає і чекає похвалу за свою виконану роботу. Це необхідно для того, щоб він відчував себе впевнено, був радісний і зацікавлений у своїй роботі. Результати опитування OfficeTeam свідчать, що 66% співробітників готові звільниться, через почуття недооціненість. Мало хто знає, як правильно хвалити своїх співробітників, щоб вони були продуктивні на максимум.

Як хвалити співробітника ?


Хваліть конкретну дію. Похвала не повинна обмежуватися загальною фразою. Коли ви скажете людині: “Ви молодець”, малоймовірно, що його це обрадує. Більш того, можливо, ви бували в ситуаціях, коли вас начебто хвалили, а вас це чи не радувало або навіть дратувало. Це можливо пов’язано з тим, що вам говорили якісь порожні слова. Похвала повинна бути змістовна. Можна почати з фрази “Ви молодець”, але далі потрібно описати те що вас захопило або обрадувало. Це важливо, тому що людина намагалася, щось зробити і в підсумку з’явився якийсь результат, якась
робота. Що в цій роботі вам здається гідним? Для того щоб похвалити, потрібно вдивитися в роботу, побачити зусилля людини, побачити що вона такого зробив. Похвала повинна бути завжди конкретна. Побачте внесок підлеглого саме на це зверніть свою похвалу і тоді вона буде дуже цінною.

похвала

похвала
Хваліть особисто. Протягом 75 років вГарворді проводив дослідження. Результати показали, що хороші відносини роблять нас щасливішими і здоровішими. Наявність когось, на кого можна покластися, допомагає вашій нервовій системі розслабитися, допомагає мозку довше залишатися здоровим і зменшує як емоційний, так і фізичний біль. Керівник, який вміє хвалити свого співробітника, має більш міцний зв’язок, вселяє довіру і робить компанію більш комфортним місцем для роботи. Прямий вплив у формі особистої похвали дає значно вищий результат, ніж формальний лист з подяками. Особистий контакт, подяка, сказана вголос, зробить більш сильні почуття і емоції, ніж електронний лист.
Ви не уявляєте, як двохвилинний виступ зі словами подяки, може підвищити мотивацію і ефективність. Уміння хвалити – це не просто звичка, а щось більше, що може зробити людину трохи більше щасливою.