Простір в коворкінгу і яким він буває
Поділ робочих зон за типом організації, спеціальності, і іншим параметрам стало економічним вигідним і ефективним як для організаторів, так і власників бізнесу (одні підприємці шукають розкішні робочі місця, а іншим потрібно тільки базові зручності).
Зони в коворкінгу
2. Корпоративні робочі простори т.з. Private Office .Підходять компаніям, яким потрібні солідні приміщення для прийому потенційних клієнтів. Ці типи кімнат економічніші, характеризуються тихою, робочою атмосферою. Дизайн робочої зони професійно оформлений (органічна м’які меблі, хороше освітлення, тихі куточки для дискусій, добре оформлені переговорні кімнати).
4.Конференц-залы. Тут можна побачити безліч диванів і тихих куточків. Приміщення орендарі використовують для нарад, ділових обговорень, проведення тренінгів та інших зустрічей.
5.Лаунж-зона. Зона підвищеного комфорту, де ви, а також ваші клієнти можуть очікувати ділової зустрічі, повністю розслабитися, відновити свої сили і насолодитися смачною кавою.
Види робочих просторів
1. Спеціалізовані простору (для конкретних галузей). Учасникам пропонується повний набір виробничого обладнання, яке може бути використане в процесі роботи. Постачальники медичних послуг, юридичні фірми та інші фахівці часто віддають перевагу цьому типу зон (завдяки його здатності адаптуватися до конкретних потреб учасників).
2. Готельні коворкінг-простору. Нерідко власники готелів виділяють деякі простору для коворкінгу. Гостям пропонується гарне робоче місце в вестибюлі.
3. Анти-кафе. Це великі, унікальні (і часто обладнані) приміщення. Відвідувачам надається швидкий бездротовий інтернет, гарячі напої, легкі закуски і багато інших зручностей.