Чи потрібен дрес-код в офісі ?
Сукупність встановлених загальноприйнятих міжнародних правил, які є нормативом етикету в одязі, що регламентують стиль і загальні уявлення про те, як слід одягатися відповідно до ситуації, вимогам сучасної дійсності і життя називають дрес-кодом. Безсумнівно, дрес-код в офісі – стиль одягу, цілком може сприяти успішній комунікації всередині колективу компанії, а також може ставати бар’єром між співробітниками. До одягненому в офісі ,як на пляжі навряд чи поставляться з великою повагою як співробітники, так і клієнти.
Думки вчених про дрес-коді в офісі
Проведені дослідження показали, що між виразом «краще виглядаєш» і виразом «краще працюєш» є тісний причинно-наслідковий зв’язок. Члени команди, які красиво одягаються, значно успішніше виконують завдання і тому мають більше шансів успішніше просуватися по кар’єрних сходах.
Словосполучення «одягайся для успіху» виявилося не тільки помітним девізом. В ході досліджень в Єльському університеті в 2014 р в тестовому режимі при покупці фабрики по максимально низькій ціні було з’ясовано, що менші поступки дають люди, одягнені в костюми. Одягнені в спортивні штани найбільш поступливі, люди одягнені повсякденно зайняли проміжну позицію.
Ще одне дослідження каліфорнійського і колумбійського університетів довело, що краще діє абстрактне мислення у співробітників, які одягнені офіційно – згідно з дрес-коду в офісі. Саме вони простіше бачать картину в цілому – це властиво лідерам, керівникам. У людини, одягненої в неформальну одяг, настрій змінюється – він більше думає про деталі. А значить, надівши костюм мислити про глобальне і проявити креативність набагато простіше. Також відмічено, що краще за все цей прийом діє там, де дотримуватися офіційного стилю в офісі нікого не примушують.
Як вчинити ?
Проведені дослідження показали, що між виразом «краще виглядаєш» і виразом «краще працюєш» є тісний причинно-наслідковий зв’язок. Члени команди, які красиво одягаються, значно успішніше виконують завдання і тому мають більше шансів успішніше просуватися по кар’єрних сходах.
Словосполучення «одягайся для успіху» виявилося не тільки помітним девізом. В ході досліджень в Єльському університеті в 2014 р в тестовому режимі при покупці фабрики по максимально низькій ціні було з’ясовано, що менші поступки дають люди, одягнені в костюми. Одягнені в спортивні штани найбільш поступливі, люди одягнені повсякденно зайняли проміжну позицію.
Ще одне дослідження каліфорнійського і колумбійського університетів довело, що краще діє абстрактне мислення у співробітників, які одягнені офіційно – згідно з дрес-коду в офісі. Саме вони простіше бачать картину в цілому – це властиво лідерам, керівникам. У людини, одягненої в неформальну одяг, настрій змінюється – він більше думає про деталі. А значить, надівши костюм мислити про глобальне і проявити креативність набагато простіше. Також відмічено, що краще за все цей прийом діє там, де дотримуватися офіційного стилю в офісі нікого не примушують.
Якщо до костюму ви не зовсім готові, не варто радикально відразу міняти гардероб. Зосередьтеся на тому, що носите сьогодні. Одяг повинен добре сидіти, бути зшитий з якісних тканин: бавовни, кашеміру, тонкої вовни. Спрацюють також дорогі черевики або годинник. Трапляється що допомагають зовсім незначні зміни. Однак для більшості показником успішності людини залишаються костюм і краватку. Але одягатися краще боса, навіть дотримуючись дрес-код, все ж не варто – можуть виникнути питання.
Та чи потрібен дрес-код в офісі ?
Одягатися в офіс слід не так, як ви себе відчуваєте, а так, як ви того б бажали! Одяг – як ніби message, який усвідомлюючи це чи ні посилаєте як оточуючим, так і собі. У той час як дрес-код – це послання, спрямоване компанії, партнерам, клієнтам. Дотримання дрес-коду в офісі потрібно для того, щоб оточення правильно розшифрувало це послання.