Корпоративний дрес-код в офісі: за і проти

Корпоративний дрес-код в офісі: за і проти. Як він впливає на імідж організації?

Корпоративний дрес-код в офісі – один з основних елементів іміджу компанії. Він відображає філософію, ідеї і цінності підприємства, підкреслює його статус, зміцнює корпоративний дух. Але, незважаючи на всю ефективність цього інструменту, все більше організацій відмовляються від його використання. Вони дають співробітникам повну свободу вибору. Правильно це чи ні – давайте розбиратися.

Яку користь приносить дрес-код в офісі

✔ Швидке включення в робочий процес. Співробітник, одягнений в строгий жакет або діловий костюм, швидше приступає до роботи. На психологічному рівні офіційний стиль допомагає йому залишити всі особисті проблеми за порогом компанії і зосередитися на виконанні основних завдань.

✔ Високий ресурс довіри. Менеджер або консультант великої фірми, одягнені по дрес-коду, сприймаються потенційними клієнтами більш лояльно. Їх зовнішній вигляд вселяє довіру, підкреслює професіоналізм, каже про володіння потрібними компетенціями, навичками.

дресс-код в офисе

дрес-код в офісі
✔ Відсутність емоційної напруги в колективі і приводу для пліток. Співробітники в діловому одязі не будуть обговорювати рвані джинси IT-фахівця і занадто обтягуючий топ секретаря Маші.

✔ Почуття спільності. Коли весь колектив одягнений в схожій стилістиці, це виглядає органічно, дає відчуття приналежності до однієї групи. На підсвідомому рівні працівники, що знаходяться в такому середовищі, відчувають важливість покладених на них зобов’язань, охочіше і доброзичливо налаштовують комунікацію з колегами. Це зміцнює корпоративний дух, сприяє згуртованій роботі.

Мінуси офісного дрес-коду

✔ Низький рівень творчої активності. Творча робота в колективах, які дотримуються дрес-коду в офісі, йде гірше і повільніше, ніж у співробітників, які можуть прийти на роботу у вільному одязі. Особливо це позначається на продуктивності розробників, маркетологів, дизайнерів. Креативщик, одягнений в джинси і футболку, швидше придумає цікаву ідею або концепцію, ніж людина, що працює в атмосфері жорсткого офіціозу.

✔ Кадрові ризики. Багато відмінні фахівці відмовляються від роботи в компаніях, що вимагають неухильного дотримання дрес-коду, тому що не люблять, коли їх обмежують. Вони віддають перевагу фірмам, які більш лояльно ставляться до зовнішнього вигляду працівників. У підсумку перші залишаються без цінних кадрів, які могли б принести прибуток.

дрес-код в офісі

дрес-код в офісі

✔ Незручність, знижена продуктивність. Ділові костюми жарко носити влітку. Також некомфортно і складно ходити по офісу весь день на каблуках. Працівники, змушені надягати такий одяг, незважаючи на погоду і самопочуття, швидше втомлюються, а їх коефіцієнт корисної дії падає.

Підбиваючи підсумки. Єдиний ділової дрес-код в офісі – це ефективний іміджевий інструмент, який потрібно використовувати, але вибірково. Його застосовують для оптимізації сфери обслуговування, відділів по роботі з клієнтами. Для співробітників, які ведуть творчу діяльність, він не підходить.

Бронюй офіс в «Anthill Space» і ККД твоїх співробітників буде на максимальному рівні в будь-якому одязі!