Способи мотивації
Щоб утримувати лідерські позиції на ринку, компаніям необхідні зацікавлені співробітники. Мотивація інтелектуальної і фізичної діяльності, як результат роботодавці отримують продукт, який створюється з творчим підходом. Вартість продукту, створеного зацікавленим людиною, цінніше і важливіше, тому що задіюється творчий резерв. Якщо мотивування адекватне бажанням співробітника, цілі роботодавця і найманого персоналу збігаються. Компанії з далекосяжними планами звертають увагу на те, щоб людина не «зношувався», тому мотиваційні заходи пов’язані з підтриманням фізичної і моральної форми.
Відпочинок. В якості мотивації роботодавці пропонують співробітникам відпустки, подорожі, розваги, заняття спортом. Якщо людина занурюється з головою в роботу, компанія це вітає, але періодично витягує з рутинних процесів для того, щоб він не «згорів».
Кар’єрне зростання, вирішення побутових проблем
Основною причиною переходів співробітників до конкурентів залишається рівень зарплат. У нескінченній гонитві за робочою силою передові компанії поміняли стратегію.Якщо людина бачить перспективу, яка відкривається в його професійній діяльності, він розуміє, що більш високі зарплати не замінять стабільність і досягнення високого матеріального рівня разом з посадовим ростом.
Відданість компанії винагороджується і іншими способами:
• виплатою премій по закінченню певного періоду;
• страховками;
• наданням або оплатою житла;
• компенсацією транспортних витрат;
• кредитуванням нерухомості, автомобіля, навчання дітей у вузах.
Отримуючи мотивацію, яка ґрунтується на твердженні співробітника як особистості, люди прив’язуються до компанії, ідентифікують її з собою. Отримуючи пропозиції з обіцянкою більш високий оклад не спокушаються, цінуючи заслужену респектабельність.
Корпоративне спілкування
Створення робочих відносин таким чином, щоб кожен член колективу відчував себе частиною загального. В цьому плані офіційне спілкування доповнюється корпоративним, коли під час вечірок або спортивних заходів керівники і підлеглі невимушено спілкуються. Навіть організація харчування в офісі є частиною комфортного службового побуту. Усунення рангових бар’єрів допомагає налагодженню діалогу, в якому всі сторони будуть почуті.
Сімейна мотивація
Більшість співробітників – люди в віці до 40 років. Той період, коли батьки найбільше необхідні дітям. Важливо, щоб робота, навіть ненормована, давала людині можливість не віддалятися від рідних, не пропускати сімейні свята. коли діти пишаються компанією, в якій працюють їхні батьки, це найвища оцінка сімейної мотивації.
Якщо у співробітників, крім заробітної плати, виникають додаткові стимули, які є наслідком турботи роботодавця, праця стає вільним. Пробудити інтерес до роботи на компанію виключно грошовою винагородою складно і архаїчно. прогрів ссівний компанії, мотивуючи співробітників, використовують способи для створення команди щасливих успішних однодумців.