Що таке коворкінг?
Одному спеціалісту використовувати офіс для бізнесу невигідно, оскільки оренда приміщення та інші витрати (покупка меблів, оплата за опалення, електрику , воду і інтернет, витрати на технічне обслуговування і прибирання приміщення і багато інших) перевищують фінансове можливості підприємця-початківця. Щоб заощадити і підвищити ефективність в бізнесі, фрілансери вибирають коворкінг. Це слово нове в світовому словнику.
Спочатку така модель співпраці була орієнтована в першу чергу на фрілансерів, що дозволяло їм замість домашнього простору або кафе використовувати робочу зону. Надаючи свободу своїм співробітникам, коворкінг збільшує їх творчий потенціал.
Преимущества
1. Фрілансер зможе повністю зосередитися на виконанні своїх завдань (робочий час повністю відділяється від домашнього).
2. Великі можливості з точки зору графіка і вибору місця. Підприємець може зарезервувати місце на кілька днів або місяців. Робочий час він зможе регулювати відповідно до своїх потреб.
3. Ще одна перевага – це вільний доступ до оргтехніки та інтернету. Приміщення оснащене всіма необхідними інструментами та обладнанням (офісна техніка, wi-fi, проектор, кавоварка і т.д.). Резиденти зможуть відсканувати і роздрукувати необхідні документи, зробити аудіо- відеозапис і мн. ін.
4. В коворкінг ви зможете використовувати конференц-зал і інші представницькі приміщення для проведення зустрічей з клієнтами або відеоконференції (така модель позитивно позначається на іміджі компанії). Коворкінг може надати місце для проведення виставок, творчих зустрічей, концертів, зони відпочинку і навіть ігрові кімнати.
5. Ще одна перевага – невимушена атмосфера і відмінний інтер’єр (ергономічна м’які меблі, цікаві елементи дизайну). Давно відомо, що середовище, в якому ми працюємо, безпосередньо впливає як на наш настрій, так і на продуктивність.
6. Рівень безпеки в усіх приміщеннях на високому рівні.
7. Ще одним плюсом стануть нові знайомства (а можливо і дружба). Завдяки коворкінг відкривається можливість для спілкування з людьми з різних сфер.