fbpx

Комфортна температура в офісі

Як впливає комфортна температура в офісі на продуктивність праці

температура в офісі

Питання, як впливає комфортна температура в офісі на продуктивність праці, вивчався в багатьох великих компаніях світу. Дослідники прийшли до одноголосного висновку. Некомфортна температура навколишнього середовища – один із чинників, які безпосередньо впливають на продуктивність праці кожного окремо взятого співробітника і успішність компанії в цілому.

Чому некомфортна температура в офісі – зло ?

Причини тут дві. Перша полягає в тому, людина мимоволі концентрується на відчуттях свого тіла, якщо в приміщенні дуже жарко або холодно. Його увагу постійно зісковзує з робочого процесу на рішення задачі подолання фізичного дискомфорту. Випити десяту чашечку зігріваючої кави. В черговий раз відкрити вікно, якщо в офісі занадто жарко. Всі ці дії «крадуть» робочий час, знижують показники ефективності, уповільнюють кар’єрний і фінансовий ріст.

температура в офисе

офис

Друга причина – поступове погіршення здоров’я службовців. Через некомфортною температури в офісі зростає кількість простудних і серцево-судинних захворювань. Співробітникам доводиться частіше брати лікарняні, витрачати більше грошей на лікування. Це б’є по кишені як власників великого і малого бізнесу, так і фрілансерів.

Ціна питання

Нездатність компанії створити комфортну температуру в офісі призводить до величезних збитків. І проблема не так проста, як здається. У кожної людини свої вимоги до комфорту. Жінки мають меншу м’язову масу, тому швидше замерзають. Люди з бронхіальною астмою, навпаки, краще себе почувають в прохолодних приміщеннях. Цікаво, що близько 42% офісних співробітників США вважають температуру в своїх офісах занадто високою.

температура в офисе офисе

офис
Решта 56% дотримуються протилежної думки. Кондиціонери вмикаються і вимикаються по 3-4 рази на день. На одні тільки суперечки про комфортній температурі йде до 2-5% робочого часу. Усім догодити складно, але необхідно. Зниження продуктивності праці через невідповідну температури в офісі в цифрах виглядає досить переконливо. В Австралії в найспекотніші сезони воно призводить до збитків у розмірі 6,2 млрд доларів. У Великобританії фінансові втрати перевищують 13 млрд фунтів на рік.

Яка температура в офісі вважається максимально комфортною

Засновник Фейсбук Марк Цукерберг вважає, що спека дуже розслабляє службовців, знижує продуктивність їх розумового процесу і гальмує прийняття ефективних рішень. Він наполягає, щоб в кімнаті для перемовин підтримувалася температура не вище +15 ° С. На думку Цукерберга, така прохолода відмінно сприяє розумовій концентраціі. При Бараку Обамі в Білому домі підтримувалася температура вище +25 ° С.

Марк Цукерберг

Один з його радників навіть якось пожартував в інтерв’ю кореспонденту New York Times, що в Овальному кабінеті «можна вирощувати орхідеї». Така в ньому панує спека. Незважаючи на настільки колосальна розбіжність у поглядах, дослідникам вдалося з’ясувати, яка температура в офісі є комфортною для більшості службовців. Цей показник – + 22 ° С. При такій температурі люди не відволікаються від поставленого завдання, а їх розумовий процес йде в максимально інтенсивному режимі.

Ставайте нашим резидентом, щоб не страждати від спеки або холоду на робочому місці. Ми подбаємо про комфортну температуру і правильно організованого простору в вашому офісі.