Як впливає комфортна температура в офісі на продуктивність праці
Питання, як впливає комфортна температура в офісі на продуктивність праці, вивчався в багатьох великих компаніях світу. Дослідники прийшли до одноголосного висновку. Некомфортна температура навколишнього середовища – один із чинників, які безпосередньо впливають на продуктивність праці кожного окремо взятого співробітника і успішність компанії в цілому.
Чому некомфортна температура в офісі – зло ?
Причини тут дві. Перша полягає в тому, людина мимоволі концентрується на відчуттях свого тіла, якщо в приміщенні дуже жарко або холодно. Його увагу постійно зісковзує з робочого процесу на рішення задачі подолання фізичного дискомфорту. Випити десяту чашечку зігріваючої кави. В черговий раз відкрити вікно, якщо в офісі занадто жарко. Всі ці дії «крадуть» робочий час, знижують показники ефективності, уповільнюють кар’єрний і фінансовий ріст.
Друга причина – поступове погіршення здоров’я службовців. Через некомфортною температури в офісі зростає кількість простудних і серцево-судинних захворювань. Співробітникам доводиться частіше брати лікарняні, витрачати більше грошей на лікування. Це б’є по кишені як власників великого і малого бізнесу, так і фрілансерів.
Ціна питання
Нездатність компанії створити комфортну температуру в офісі призводить до величезних збитків. І проблема не так проста, як здається. У кожної людини свої вимоги до комфорту. Жінки мають меншу м’язову масу, тому швидше замерзають. Люди з бронхіальною астмою, навпаки, краще себе почувають в прохолодних приміщеннях. Цікаво, що близько 42% офісних співробітників США вважають температуру в своїх офісах занадто високою.
Яка температура в офісі вважається максимально комфортною
Засновник Фейсбук Марк Цукерберг вважає, що спека дуже розслабляє службовців, знижує продуктивність їх розумового процесу і гальмує прийняття ефективних рішень. Він наполягає, щоб в кімнаті для перемовин підтримувалася температура не вище +15 ° С. На думку Цукерберга, така прохолода відмінно сприяє розумовій концентраціі. При Бараку Обамі в Білому домі підтримувалася температура вище +25 ° С.
Один з його радників навіть якось пожартував в інтерв’ю кореспонденту New York Times, що в Овальному кабінеті «можна вирощувати орхідеї». Така в ньому панує спека. Незважаючи на настільки колосальна розбіжність у поглядах, дослідникам вдалося з’ясувати, яка температура в офісі є комфортною для більшості службовців. Цей показник – + 22 ° С. При такій температурі люди не відволікаються від поставленого завдання, а їх розумовий процес йде в максимально інтенсивному режимі.